14. januar – neradni dan

Vlada Republike Srpske je donijela odluku da ponedjeljak (14.01.2013.godine), proglasi neradnim danom.

neradni dani

Toga dana neće raditi republički organi i organizacije, organi jedinica lokalne samouprave, javna preduzeća i ustanove i drugi koji Novu godinu obilježavaju po julijanskom kalendaru, s tim da su obavezni da u toku kalendarske godine organizuju rad zbog ostvarivanja godišnjeg fonda radnih dana.

Posted on januar 12, 2013, in Istočna Hercegovina, Republika Srpska i BiH and tagged . Bookmark the permalink. 1 komentar.

  1. robovi su radili, na ovaj nacin Vlada je podrzala privatni sektor u daljoj eksplataciji radnika decidno podelila gradajane sramno.ja i moja kolegenica imamo istu skolu VII stepen ona radi u drzavnoj administraciji a ja u privatnom sektoru, i nismo iste, ona spaja praznike i vodi decu za raspust na zimovanje ja ne samo sto ih ne spajam nego ih i nemam moja deca sede kuci jer mama i tata rade i za praznik. Ima li kraja ovoj podeli SRAMNO

Ostavite komentar

