SRAMOTA – Novi gradonačelnik Trebinja pretukao protivkandidata?

Kandidat Udruženja nacionalnih manjina istočne Hercegovine Dušan Minov izjavio je Srni da ga je danas u Trebinju fizički napao novoizabrani gradonačelnik Slavko Vučurević.

slavko vucurevic

„Kada sam ušao u preduzeće `Ublaturs` iz druge prostorije je izašao Vučurević i verbalno me napao, optužujući me da sam pričao da je on uklanjao predizborne plakate. Počeo je da psuje i udario me s leđa po vratu, a potom me oborio na pod i nastavio nogama da me tuče“, kaže Minov, dodavši da je on tada ustao i uzvratio Vučureviću udarce.

Minov je rekao da je slučaj prijavio trebinjskom Centru javne bezbjednosti /CJB/.

Novoizabrani gradonačelnik Trebinja Slavko Vučurević rekao je Srni da je imao žučniju raspravu sa Minovom, ali da nije bilo fizičkog kontakta.

„Nisam ga ni pipnuo i ne razumijem zbog čega mu je stalo da se plasira takva priča. Riječ je o provokatoru koji je tokom cijele predizborne kampanje pričao da sam ja uklanjao njegove plakate“, kaže Vučurević.

U CJB Srni je potvrđeno da su zaprimili prijavu Minova, te da je u toku rad po navedenom predmetu. SRNA

Posted on oktobar 10, 2012, in Istočna Hercegovina and tagged . Bookmark the permalink. 11 komentara.

  1. Sta drugo ocekivati od ovakve STOKE?!

  2. E moj narode...

    Ponašanje Vučurevića u skladu sa svojim renomeom – tuča, nasilje, prijetnje, laži. Čist primitivizam! Živimo u 21. vijeku a ovakav čovjek će da nam vodi grad!

  3. Pravda je spora ali dostižna

    Neće ovaj dugo biti gradonačelnik, očekujem ga vrlo skoro iza rešetaka!

    • ovo je prvi i pravi gradonacelnik neka se zna ko je vlas u gradu,zubcani nego ko,stace ovi cukici jadnici,cukaju po drvecu. i neznaju nista nego kako kaze tata traktorista,dajte pare i neblejite nista,ovako ce proci svi koji nisu dobro radili za trebinje,koji su mutili,lagali i krali ,posteni narod.

  4. VLAST KAMIONDzIJA

    ovo je nova vlast Zubcana,Slavko Vucurevic se tuce sa uglednim gradjanima, a Zopran Vucurevic puca po kafanama koda su 90-te

  5. Slavko nista nije uradio Minovu iz Slavko ce ostati Gradonacelnik

  6. Slavkovi Ljudi

    Koga cekas iza resetaka samo sanjaj

  7. DA BOG SAČUVA!!! JADNO NAŠE LIJEPO TREBINJE!!!!

  8. DA BOG SAČUVA!!! JADNO NAŠE LIJEPO TREBINJE!!!! TEK SMO SADA ZEZNULI STVAR!!!

  9. To je nas nacelnik nema ga na svijet nikad se vise ovakav ne rodio na ovom belom svetu.I na njega treba da se ugledaju gradjani naseg Trebinja. Sve se rijesava sakom u nos nema dalje samo naprijed

Ostavite komentar

