„Golf“ najprodavaniji u Evropi, slijede ga „fiesta“ i „polo“

Možda će delovati kao pozamašna cifra, ali tek nešto preko osam miliona prodatih automobila za prvih sedam meseci ove godine nije podatak koji bi trebalo da raduje ljude iz automobilske industrije.

golf

Razlog je veoma jasan, a odnosi se na pad prodaje, jer je cifra od 8.035.439, koliko je tačno prodato novih vozila do jula meseca, pad od 5 odsto u odnosu na prodaju u istom periodu lane.

Konkretno, tokom jula zabaležen je pad prodaje za 8 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine, što je pokazatelj da sa prodajom stvari nikako da krenu na bolje. Ipak, i u teškim vremenima ima onih koji prodaju više od drugih, jer tržišna utakmica nikad ne prestaje.

Jedan od najvećih svetskih proizvođača automobila nemačka grupacija „Folksvagen“ u svojim redovima ima šampiona po pitanju prodatih modela, jer je „golf“ u pomenutom mesecu prodat u 32.403 primerka, što je ipak za 17% manje nego u 2011. godini. Za prvih sedam meseci, „golf“ je kupilo 278.470 novih vlasnika.

Razloga za optimizam u „Folksvagenu“ ipak ima, jer im je pripalo i drugo mesto zahvaljujući „polu“, koji je u julu prodat u 23.512 primeraka, što je opet za 23 odsto manje nego u istom mesecu 2011. godine. BLIC

Advertisements

Posted on septembar 2, 2012, in Zanimljivosti and tagged . Bookmark the permalink. Ostavite komentar.

Ostavite komentar

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: